23 Temmuz 2013 Salı

heeyy Finlandd !!

uzunca bir aradan sonra merhabaa!! :)
hallo !
şuan finlandiyadayım :
ve buralardan sizlere göstereceklerim var.. öncelikle burada bu aylarda güneş batmıyor. ben 4 gündür buradayım ve saate hala alışamadım. saat akşam on iken hava günlük güneşlik resmen..
bir ailenin yanında kalıyorum ve söylenenin aksine soğuk değiller gayet sıcakkanlı insanlar..
burada her ev arası yaklaşık 3 4 km ve bu bana en ilginç gelen şeylerden biri. çok fazla ormanlık alan var ve şehirdeki evler bu alana dağılmış durumda.
bu benim kaldığım ev..

burası üzerinden geçtiğimiz yaklaşık 15 kadar gölden biri.. Helsinki'den Ylivieska adlı şehre gittik.
bütün yol boyunca ormandan başka birşey yoktu ve göl tabiiki.. kıyılarda karavanlar vardı ve resmen aşık oldumm...


burası yüzdükleri bir göl Ylivieska'nın yaklaşık 15 km uzağında kalıyor. hava 17 dereceyken buz gibi suda yüzüyorlar -_-
evet burada şuan kazak giyiyorum :)) 
küçük çaplı alışverişler yapıyorum, ilerleyen günlerde onların da yazısını yazacağım.
bol bol yıldızlara bakın çünkü ben 4 gündür göremiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder