30 Mayıs 2013 Perşembe

Alsancak'ta Cay Saati!



selam! aslında İzmir'de dip köşe ne kadar marjinal ya da kendine özgü mekan varsa hepsini denemeye çalışıyorum çünkü genelde özellikle Alsancak tarafında ayak üstünde olan cafeler, bistrolar bellidir. hepsinin kendine özgü bir şaşası, büyüklüğü, tanınmışlığı vardır. fakat burası işte tam da ayaküstü olup yine de kendi mütevaziliğini koruyan bir yer.. Alsancak Kıbrıs Şehitleri sokağının tam karşı sokağında, mağazaların sırasındaki Tea&Pot isimli bu şirin yer adından da anlaşılacağı gibi çay ve türevlerini bulunduruyor...

iç dekorasyonuna bayıldım.. retro tarzı dekorasyonları zaten çok severim ve bu şirin mekana çok güzel gitmiş..tabiiki sadece çay servisi yok salatalar, kekler ya da isterseniz çay aksesuarları da satın alabilirsiniz. dış tarafta da ufacık bir bahçesi var, yine iç mekanla uyumlu dekore edilmiş.. 
yorucu bir alışveriş sonrası dinlenip bişeyler içebileceğiniz sakin ve sıcak bir yer, tavsiye ediyorum ben sevdim :)
indiana jones^lu günlerr..

2 yorum:

  1. İzmirli bir blogger daha geldi aramıza desenize, çok sevindim şimdiden.. sanırım ilk üyenizim size bol şans getirsin :)Etkinliklerde görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim evet ilk üyem oldunuz :) henüz çok acemiyim ve istekliyim,, o zaman etkinliklerde görüşmek üzere..

    YanıtlaSil